هیات شطرنج شهرستان شهرضا

پایگاه اطلاع رسانی هیات شطرنج شهرستان شهرضا

هیات شطرنج شهرستان شهرضا

پایگاه اطلاع رسانی هیات شطرنج شهرستان شهرضا

اطلاعیه

پنجشنبه, ۲۵ تیر ۱۳۹۴، ۱۲:۳۸ ب.ظ

با مشخص شدن آیین نامه ی مسابقات رده سنی استان اصفهان هیات شطرنج شهرستان شهرضا اعزام افراد به مسابقات مذکور را با شرایط مندرج در ادامه ی مطلب انجام خواهد داد لذا خواهشمند است به آخرین مهلت ثبت نام توجه و پس از آن درخواستی مورد قبول نخواهد بود.

شرایط اعزام به مسابقات استانی در تاریخ  10 تا 17 مرداد دختران زیر 10 تا 20 سال:

1-کلیه ی بازیکنان می بایست در خواست کتبی خود را با مشخصات کامل به همراه مبلغ 20000 تومان علی الحساب به مربی خود تا تاریخ 1 مرداد 94 تحویل دهند لذا هیات شطرنج شهرضا با توجه به ظرفیت محدود اعزام در خواست بازیکنان را برسی خواهد کرد اولویت اعزام باتوجه به عملکرد بازیکنان در مسابقات هیات شطرنج شهرضا سال 93 و 94 ترتیب اثر داده می شود. در صورتی که با اعزام بازیکنی موافقت نشد وجه مربوط مستتر خواهد شد.

2- حضور بازیکنان اعزامی در مسابقات رده ی سنی شهرضا نیز الزامی است چرا که آمادگی مناسبی برای بازیکنان محسوب می شود .

3- هزینه ی اعزام 7 روز که شامل ایاب ذهاب ، مربی ، ورودیه ی مسابقات و تغذیه می شود جمعا مبلغ 75000 تومان می باشد که نهایتا تا روز اعزام می بایست تحویل هیات شطرنج شهرضا دهند.

4- هزینه ی اعزام برای قهرمانان هر رده سنی مبلغ 30000 تومان خواهد بود که بقیه ی وجه مربوط توسط هیات پرداخت خواهد شد در رده ی 18 و 20 سال که قهرمان آن مشخص نیست با توجه به فعالیت بازیکنان در مسابقات 93 انتخاب خواهیم کرد.

5- بیمه ی ورزشی و رضایت نامه ی کتبی برای اعزام الزامیست .

6- ثبت حرکات برای تمام رده ها الزامیست و کلیه ی بازیکنان می بایست نسبت به قوانین شرکت در مسابقات آگاهی لازم را داشته باشند.

7- اعزام بازیکنان از تاریخ 10 تا 16 مرداد هر روز راس ساعت 16 از محل خانه ی شطرنج انجام خواهد گرفت لذا حضور حداقل 15 دقیقه زود تر در محل الزامیست .

8- خودکار ،بطری آب و تغذیه وسایل مورد نیازیست که بازیکنان می بایست همراه داشته باشند.

آیین نامه ی مسابقات قهرمانی زیر 10 تا 20 سال استان اصفهان

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۴/۲۵
فرزاد جمالی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی