هیات شطرنج شهرستان شهرضا

پایگاه اطلاع رسانی هیات شطرنج شهرستان شهرضا

هیات شطرنج شهرستان شهرضا

پایگاه اطلاع رسانی هیات شطرنج شهرستان شهرضا

۱۶ مطلب در مرداد ۱۳۹۴ ثبت شده است

با مشخص شدن آیین نامه ی مسابقات رده سنی استان اصفهان هیات شطرنج شهرستان شهرضا اعزام افراد به مسابقات مذکور را با شرایط مندرج در ادامه ی مطلب انجام خواهد داد لذا خواهشمند است به آخرین مهلت ثبت نام توجه و پس از آن درخواستی مورد قبول نخواهد بود.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۳۱ مرداد ۹۴ ، ۱۷:۵۲
فرزاد جمالی

با تشکر از افرادی که به موقع ثبت نام خود را برای کلاس های پنج شنبه ی آقای پورشاهماری انجام داده اند به اطلاع همه ی مربیان و بازیکنان می رساند این کلاس ها به دلیل به حد نصاب نرسیدن برگزار نخواهد شد .

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۱ مرداد ۹۴ ، ۰۸:۲۸
فرزاد جمالی

هیات شطرنج شهرستان اصفهان در نظر دارد مسابقات متعارف شطرنج برای رده های سنی را با شرایط زیر برگزار نماید:

  1. مسابقات نوجوانان برای پسران و دختران متولدین 10/10/1382  (زیر 12 سال) و 10/10/1386 (زیر 8 سال) به بعد در دو جدول برگزار می شود. همچنین مسابقات به صورت اوپن برگزار می شود.
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۰ مرداد ۹۴ ، ۱۹:۴۳
فرزاد جمالی

مسابقات زیر 14 و 16 سال قهرمانی شهرستان شهرضا با قهرمانی یونس همتی و سهیل چاوشی به پایان رسید.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۸ مرداد ۹۴ ، ۱۶:۳۰
فرزاد جمالی

مهدی رومیفرد مقام سوم مسابقات اپن ریتد نابینایان و روشن بینان که به صورت کشوری در  استان اصفهان برگزار می شد را بدست آورد کسب این عنوان را به ایشان تبریک می گوییم.


۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۷ مرداد ۹۴ ، ۱۳:۲۹
فرزاد جمالی

فاطمه انصاری مقام دوم  مسابقات زیر 16 سال دختران استان اصفهان را بدست آورد کسب این عنوان را به ایشان و خانواده ی محترم تبریک می گوییم.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۷ مرداد ۹۴ ، ۱۳:۲۴
فرزاد جمالی

مبینا میر اجاق مقام اول مسابقات زیر 12 سال دختران استان اصفهان را  مقتدرانه از آن خود کرد. این قهرمانی را به ایشان و خانواده ی محترم تبریک می گوییم.


۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۴ مرداد ۹۴ ، ۲۰:۵۲
فرزاد جمالی

فایزه جباری مقام دوم  مسابقات زیر 14 سال دختران استان اصفهان را بدست آورد کسب این عنوان را به ایشان و خانواده ی محترم تبریک می گوییم.


۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۴ مرداد ۹۴ ، ۲۰:۴۹
فرزاد جمالی

شریفه ابازری مقام سوم مسابقات زیر 10 سال دختران استان اصفهان را بدست آورد کسب این عنوان را به ایشان و خانواده ی محترم تبریک می گوییم.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۴ مرداد ۹۴ ، ۲۰:۴۸
فرزاد جمالی

مسابقات استانی رده های سنی زیر 10 تا 20 سال استان اصفهان از تاریخ 10 تا 16 مرداد 94 در حال برگزاریست در مسابقات هیات شطرنج شهرستان شهرضا 13 نفر در رده های سنی زیر 10-12-14-16 سال اعزام کرده است جهت اطلاع از نتایج و جزیات مسابقات می توانید به سایت زیر بروید.

 http://esftrn.blogfa.com/ سایت نتایج مسابقات

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۴ مرداد ۹۴ ، ۱۲:۵۲
فرزاد جمالی