هیات شطرنج شهرستان شهرضا

پایگاه اطلاع رسانی هیات شطرنج شهرستان شهرضا

هیات شطرنج شهرستان شهرضا

پایگاه اطلاع رسانی هیات شطرنج شهرستان شهرضا

۵ مطلب در مهر ۱۳۹۴ ثبت شده است

جلسه ی روسای شهرستان های تابع استان اصفهان با حضور جناب آقای مهرداد پهلوانزاده دبیر محترم فدراسیون شطرنج در محل خانه ی شطرنج استان اصفهان در تاریخ 94/7/24 برگزار شد.


در این جلسه که آقای عباس پور مند و آقای فرزاد جمالی به عنوان ریس و دبیر هیات شطرنج شهرضا حضور داشتند هیات های شهرستان های تابع استان به بیان گزارشات و مشکلات خود پرداختند.
خلاصه ای از این جلسه :
آقای عباس پورمند ضمن ارائه ی گزارش مختصر از وضعیت هیات خاطر نشان کردند موفقیت های بدست آمده نتیجه ی زحمات مربیان و اعضای هیات ریسه ی هیات شطرنج شهرستان شهرضا وهمکاری مسولین هیات استان اصفهان بوده است.
آقای حسین گلشنی (رئیس محترم هیات شطرنج استان اصفهان) با بیان این که شهرستان شهرضا از موفق ترین شهرستان های استان محسوب می شود خاطر نشان کردند که شهرضا با حداقل امکانات موجود توانسته است فعالیت های خوبی در سطح استان انجام دهد.
جناب آقای پهلوانزاده (دبیر محترم فدراسیون شطرنج) با شنیدن گزارش هیات شهرستان شهرضا فرمودند شهرضا از معدود شهرستان های کشور از نظر فعالیت شطرنج می باشد که انشاالله بتوانیم شاهد پیشرفت های هرچه بیشتر این شهرستان در سطح کشور باشیم.
آقای فرزاد جمالی دبیر هیات شهرضا نیز به چند مورد از مشکلات اساسی هیات اشاره نمود که برگزاری مسابقات ریتد همچنین کمبود ساعت از جمله مهمترین این ها می باشد لذا در پایان با قول ریس محترم هیات استان و جناب آقای پهلوانزاده مقرر شد تعدادی ساعت و کمک لازم جهت برگزاری مسابقات ریتد باتوجه به فعالیت این شهرستان انجام پذیرد.
۱ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۴ مهر ۹۴ ، ۲۲:۵۰
فرزاد جمالی

همایش تجلیل از قهرمانان شهرستان شهرضا در تاریخ 21/7/94 برگزار شد.

۱ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۴ مهر ۹۴ ، ۲۲:۱۹
فرزاد جمالی

کسب مقام قهرمانی مسابقات زیر 8سال استان اصفهان توسط آقای دانیال چاوشی را به ایشان و خانواده ی محترم تبریک گفته و برایش پیشرفت هرچه بیشتر آرزومندیم.


۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۱ مهر ۹۴ ، ۱۷:۲۲
فرزاد جمالی

کسب مقام سوم مسابقات رده سنی زیر 8 سال استان اصفهان توسط آقای بردیا صفار را به ایشان و خانواده ی محترم تبریک می گوییم.


۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۱ مهر ۹۴ ، ۱۷:۱۹
فرزاد جمالی

اطلاعیه


هیات شطرنج شهرستان شهرضا در نظر دارد جهت تجلیل از قهرمانان کشوری، استانی و شهرستانی مراسمی در تالار شهرداری برگزار نماید لذا از کلیه ی اعضایی که دارای مقام در سال های 92 و 93 و94 می باشند تقاضا می شود فتوکپی حکم قهرمانی را به مربیان خود یا به صورت مستقیم به دبیر هیات آقای جمالی تحویل دهند اخرین مهلت ارایه ی احکام 12 مهر ماه 94 می باشد.

هرگونه پیشنهاد، حمایت مالی و فعالیت انسانی در جهت اجرای این مراسم از طرف هیات شطرنج شهرستان شهرضا پذیرفته خواهد شد.

تاریخ مراسم سه شنبه 21/7/94 سالن همایش شهرداری شهرستان شهرضا ساعت 15:30 الی18

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۴ مهر ۹۴ ، ۲۲:۵۱
فرزاد جمالی